středa 3. října 2012

East Coast

V pondělí tu byl svátek a naštěstí jsem nemusel do práce, tak jsem vyrazil na východní předměstí Sydney na pochod kolem pobřeží. Bylo krásné počasí, od oceánu příjemný vítr.

První část cesty jsem jel trajektem, takže opět přístavní most

Výhled z lodi zpět na město

Tentokrát to byl turbo katamarán - na rovných úsecích pádil 50 km/h

Tady je v cíli mé cesty

Pobřežní útesy

Uprostřed louky roste maják

Tady to s tou výstavbou trochu přehnali


Pohled z předměstí na Sydney

Bondi beach - jedna z nejznámějsích pláží světa. Byly pěkné vlny, takže spousta surfařů



Další menší pláž

S tímto umělcem jsem se dal do řeči. Když zjistil, že jsem z Česka, tak říkal, že jeho dědeček byl čech. A taky, že takovýto obraz se dá nakreslit za tři hodiny a třicet let praxe..

Žádné komentáře:

Okomentovat