úterý 25. září 2012

Cesta

Co k tomu říct, cesta do Austrálie je opravdu dlouhá.
Vše začalo v úterý odpoledne vlakem do Prahy, s klasickým zpožděním českých drah. Odlet ve středu v 9:50 ráno z Ruzyně. Na letišti celkem pohoda, akorát zrovna mým letadlem letěl zájezd amíků, kteří k check-inu přišli pět minut přede mnou, takže fronta jako blázen. Let do Frankfurtu byl rychlý, ani ne hodina. Přechod ke správné gejtě ve Frankfurtu trval asi tak 20 minut, a to bylo vše v rámci jenoho terminálu.
Z Frankfurtu se letělo (ve 12:30) Airbusem A380, zvenku i zevnitř vypadá parádně. Má dvě paluby, v každé řadě 10 sedadel, takže se nastupovalo snad půl hodiny. Při startu se celý trup celkem slušně prohýbal.

Průměr motorů je 3 metry!

V Singapuru (s časovým posunem jsme přistávali už za světla ve čtvrtek ráno) byla zastávka trochu delší, tak jsem se podíval do místní motýlí zahrady (je tam i keška, ale tu jsem nenašel).

Pak už zbývalo jenom posledních 8 hodin letu do Sydney. Přistáli jsme v 18:30, pak ještě povinná imigrační prohlídka, kde nám pes očmuchal všechny zavazadla a ve 20:30 jsem byl na hotelu.