neděle 29. června 2008

29.6. - Elephant Mountain

Dnes jsem vyrazil na takový kratší výlet na jeden z místních kopců s výhledem na město. Výšlapat nahoru znamenalo vystoupat po nádherně vydlážděné cestě - několika stech schodech. Cesta dokonce procházela i skálou:
 Výhled na Taipei:
Asi po hodině jsem se vyškrábal nahoru. Jelikož bylo zase obvyklých zhruba 35 stupňů a navíc dusno, tak na mě nebyla nit suchá. Říkal jsem si, že víc mokrý už být nemůžu, to jsem ale netušil, co bude následovat :)

Panorama města z vrcholu Slonní hory:
 Po cestě jsem se ještě zastavil v dalším chrámu a vyzvednul jednu geokeš:
 Začalo se docela oslidně zatahovat, tak jsem se pomalu vydal směrem do města. Šutry a Taipei 101:
 A takhle to vypadalo na druhé straně, kde začaly padat trakaře:
Asi pět minut poté, co jsem sešel do města to spustilo. Takový liják jsem dlouho nezažil. Deštník byl pouze na to, aby nepršelo na hlavu. Po chvíli na zemi skoro všude stálo pár centimetrů vody, protože nestíhala odtékat. Navíc se do toho deště i docela slušně blýskalo. Apokalypsa: 

Žádné komentáře:

Okomentovat