pondělí 23. června 2008

23.6.

Tak dnes se zase podařila dobrá haluz. Když jsem se o víkendu bavil s Jardou, tak mi říkal, že se po internetu domluvil s nějakou místní Tchajwankou, která se učí česky, že se tu někde potkají. Říkám si, že to není úplně špatný nápad, tak jsem v neděli večer sednul k netu a začal hledat. Po chvíli googlení jsem našel sharedtalk.com, zaregistroval se a našel nějakou slečnu, která je z Taipeie a učí se česky. Tak jsem jí hned napsal no a co se nestalo, po pár mailech jsme zjistili, že se Jarda má sejít právě s ní. Svět je prostě malý. Tak jsem se k nim po práci připojil, a společně s Iris jsme prozkoumali Shilin Night Market. Tam jsem zas ochutnal nějakou místní specialitu, tentokrát to už hůlkama nebyl vůbec žádný problém. Foťák jsem bohužel nechal na hotelu, ale asi se tam ještě jednou zastavím, abych udělal pár fotek. Dá se tam totiž docela levně nakoupit.

Žádné komentáře:

Okomentovat